En ledig dag.

Egentligen skulle jag ha varit ledig imorgon men jag bytte. Det kan te sig underligt men men.
Imorgon ska jag besöka NM i yxkastning och sågning. Det låter väl spektakulert nog? Inte? Faktum är att den tokige dansken kommer också. Han klättrar i träd. Det är allt jag vet. Men folk som klättrar i träd är nog lite tokiga och danskar är tokiga av naturen så detta kan bli supertokigt.

Vad mer bjuder morgondagen på undrar du. Det kan jag tala om. Det bjuds på en fotografering av Arne Stjernlöf.
Allt på under åtta timmar. Då ska det skrivas om yxkastningen också. Det sker i Hällefors så det blir panik! Tur det finns P1 så man kan koppla av i bilen. Bilen som jag redan pajat. Jag råkade köra på en trottoarkant så att en skärm lossnade. Men det löste sig. Tummen upp till alkoholisterna som gjorde mig uppmärksam på att den var av.

Någon kopp kaffe ska det väl hinnas med också. Men det blir tajt.
Men jag gillar att åka dit, till jobbet, till skogen. Till folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback