Tequila Bloodrise

Mina fingrar är täckta av små sår som läcker ut blod. Det svider om man tar i dem. Jag vet för jag har pillat lite. För att göra det lite bättre (böjningen "dåligt bättre ?" ni vet) droppade jag lite fräsh citronsaft på såren. Ajaj, det sved kan jag lova. Jag fick liksom bita i fingret för att inte skrika. Dum idé, för då fick jag ett bitmärke också. Jag ville göra mig själv lite gladare igen så jag strödde salt i såren, vilket int eär en bra grej. Jag förväxlade nog socker och salt där.

Men för att göra rent såren så tryckte jag ut lite aceton på händerna.
The rest is history.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Får man fråga varför du plågar dig på det sättet?

Postat av: Linda Culibrk

Härligt, finns inget annat ord.

2007-02-27 @ 14:42:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/251

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback