Det går framåt...

Arbetet med webbtidningen går framåt. Till och med jag har gjort saker nu.
Det känns... bra? Ja, det tror jag det gör.

Det är det vi håller på med just nu, webbtidningen alltså.
Inte att vi tror att det känns bra att jag också gör något produktivt.

Idag hade vi också fotoutbildning igen.
Jag är inte speciellt bra på att hantera en kamera, men det går lite framåt i alla fall.
Och det är ju faktiskt bättre än att man blir sämre allt eftersom...

Angående tidningen så tror jag att den kommer bli alla tajders.
Faktiskt. I alla fall utifrån den tid och erfarenhet vi har för tillfället.

- - -

Och den första i klassen hittade idag bloggen.
Kul... Eller är det det? Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är många som hittat din blogg! Inte bara en! Alla!

2006-09-01 @ 16:19:47
Postat av: Bloggägaren

Det här är fegt.
Att inte skriva under med sitt namn.
Lågt är det.

Fotnot: Syftar på kommentaren innan.

2006-09-01 @ 21:09:38
Postat av: Anna

Jag var den förta alltså? Shit det var bra gjort av mig. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback