Kvällen innan.

Egentligen borde jag väl välja ut kläder och sådant redan ikväll.
Så jag spar lite tid imorgon, men jag börjar ju trots allt inte tidigare än 16.00 så tid finns nog.
Men när skolan väl börjar på allvar ska nog kläderna vara framtagna redan kvällen innan.
Där kan man nog spara in tio minuter kanske.

Annars undrar jag mest om jag ska ha med väska imorgon, eller om det räcker med en penna.
För vi ska ju mest lyssna imorgon, och träffas.
Jag är faktiskt lite nervös inför det hela.

På torsdag och fredag ska vi åka och sova i någon stuga också.
Bada, paddla, skogsvandra samt börja jobba lite.
Jag gillar ju varken att paddla eller bada, jag hoppas jag slipper det.
Vandra i skogen däremot, det klarar jag av.

Nej, kanske bäst att lägga sig.
Man kan ju läsa en bok eller nåt.

Eller lyssna klart på P3 Pop med Hanna Fahl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback