Måste bättra mig

Det har gått en vecka sen jag uppdaterade sist.
Inte för att det har hänt speciellt mycket men man är ganska sliten när man kommer hem från skolan.
Jag har dock fått medtycke till att publicera fyra namn av de andra i klassen.
De heter Erik, Joanna, David och Anna.

Jag, Erik och David är de enda killarna i klassen. Men det känns bra ändå.
Nu har klassen utökats en sista gång och består nu slutligen av 15 personer.
Och hur många som inte är killar kan man då med enkel matematik räkna ut.

Vi har nu inlett arbetet med en webbtidning som ska handla om valet 2006. Det är ett ganska pressat tidsschema vi har för den. En veckas arbete och en vecka till att sätta ihop det hela. Och då har vi andra uppgifter under tiden. Bland annat ska vi lära oss fotografera på ett bra sätt. Jippii. Var jag ironisk eller ej, det kan diskuteras. Och vi har skrivit varsin recension av ett framträdande som Håkan Jäder gjorde under en temadag om droger. Jag tycker det var ett trevligt framträdande, som lyckades fånga publiken i ett ganska uttjatat ämne. Nu minns jag inte om jag skrev det i recensionen. Damn.

Angående den där valtidningen, så tänkte jag skriva något om enfrågepartier.
Så är det någon av er som läser som vet om några i Värmlands län kan ni höra av er så snabbt ni kan.

Vi har också gjort klart våra personporträtt. Jag är ganska nöjd trots allt med hur det jag skrev blev. Och jag får väl vara nöjd med det som skrev om mig, för det är ju ändå mig det handlar om.

- - -

I fredags köpte Erik nya skor. Både Anna och jag hade olika ärenden i stan, så vi agerade smakråd.
Men jag tror Erik var ganska säker på vad han ville ha.

Själv hittade jag ett par skor igår, lördag. Ett par Puma Sky II Hi.
Vita med gröna detaljer. Ska köpa ett par gröna skosnören.
Jag har ett par likadana skor nu men de detaljer i en annan färg.
Tycker om att köpa nya skosnören till mina skor, det blir som en ny sko.

- - -

Jag lovar att bättra mig med uppdateringarna.
Heders.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahaha.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback