Ursäkta, men lite snabbt, såhär var det...

Oj. Jag sackar efter rejält med dessa uppdateringar.
Men det är lite så i början kanske. Trots att det inte är som man vill alla gånger.

Den där resan var väldigt trevlig. God mat och fint väder.
Det var ett väldigt gott sätt att föra klassen samman. Det är lättare att alla samlas under ett paraply, än att alla ska stå med varsitt. Även om nu ingen hade paraply. Inte uppslaget i alla fall.
Och det var några som tog tag i det där att slänga kanadensarna i sjön. Bra jobbat.

Det där personporträttet som jag tror jag nämnde här om sistens ska lämnas in imorgon.
Jag har information men behöver nog ställa ytterligare ett par frågor imorgon bitti.
Och jag hoppas det fortfarande är så att jag jobbar bättre under press. Fast jag borde bli bättre på att jobba över huvudtaget.

Jag borde bli en bättre människa också.
Men jag återkommer till det. Det är fortfarande lite jobbigt att vara privat.
Eller personlig. Trots att ingen i klassen vet om att jag har den här bloggen. Eller, de vet att jag bloggar men de har inte adressen. Men jag ska nog ge dem den vad det lider.

Nu borde jag egentligen sova.
Men ibland är det som det är.

Så kan det va'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback