Glass: Girlie

Glass: Girlie (nyhet)
Pris: 12 kronor
Åts hur: Tillsammans med E.Må och Elli på stan.
Hur var glassen: GB Glace, Glassbolaget Glass, begår ett brott. Ja, det är ett brott att sälja plast med hallonsmak som man ska lura folk att ära. Ett tunt lager runt hallonglass som faktiskt, och det här är sant, smakar hallon. Men bara lite. Jag känner mig lurad. Om det är mitt eget fel, att som 26-åring köpa en barnglass som enligt arga reaktioner riktar sig till tjejer vet jag inte. Men i vilket fall som helst mår jag dåligt över att GB kan begår det här brottet. När jag äter den sjukt äckliga plasten runt om den lite lite goda glassen saknar jag förra årets dundermiss. Den dundermiss som jag gillade. Ahlgrens bilar-glassen. Snälla GB, introducera den igen! Då kanske jag kan förlåta er för det här fatala misstaget som kanske är det värsta bottennapp svensk glassmarknad sett. På år. Och på dag. Fy.
Betyg: 1/5 (Nästan ett överbetyg)

Fråga: Vad i helvete ska jag göra med den där märkliga glittertuben? Får jag ett bud?

Kommentarer
Postat av: elli

en femtioöring?^^

2007-04-02 @ 21:59:27
Postat av: P.

Jag har nog mer eller mindre lovat bort mitt. men fråga E.Må, han kommer ju inte ha användning av sitt på nästan hundra år.

Postat av: elli

Till skillnad från dig så tror jag att han faktiskt tänker ANVÄNDA sitt smink själv! :O Vem ska rädda honom ur fördärvet? Du, jag eller vi?=)

2007-04-03 @ 17:20:06
URL: http://www.elli.nu
Postat av: P.

Aj. Men det kanske skulle passa med glitter i håret, vad vet jag.

Behöver du hjälp med att stoppa fördärvet finns jag till hands. Ett tolvstegsprogram?

2007-04-03 @ 18:59:00
URL: http://journaliststudent.blogg.se/
Postat av: EMÅ

EY!
ni två:
jag må vara mer död än sist men jag är fortfarande en människa man kan vända sig till!
oh btw.
två spänn bjudet för sminket där, Big P.

2007-04-04 @ 22:12:20
URL: http://www.lastoriarock.com
Postat av: P.

Nu försöker han skapa kontakt. Vi vet att du är en människa och vi kommer och vända oss till dig.

Sminket har redan gått under klubban. Det gick gratis till en blondin.

2007-04-04 @ 23:52:09
URL: http://journaliststudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback