Elfte arbetsdagen - Ibland bör man inget säga.

Så har sista arbetsveckan inletts.
Den första dagen resulterade i dessa jobb:

Dagens bild - Den togs på Hertig Karls gatan kl 09.55. Den föreställer två bilar vid ett rödljus samt ett pensionärspar i bakgrunden. Det finns inga andra som är ute så tidigt en varm jävla augustidag.

Baronens fasad - Något har hänt med den så förskräckliga fasaden på föredetta Baronen. Detta ställe ligger på Hertig Karls gatan (dagens bild var ju given som två flugor i en smäll). Fick tag på en götegorgare som talde om borgare och bönder. Lite teatergöteborgare ungefär. Gammal proletärteater kan man säga. Han skulle ge huset fjärrvärme och en butik. Kanske med antika saker. Nåja.

En brand i Lesjöfors - Fick tag i räddnignsledaren. Han satt på sjön och metade. Det blev en kortartikel utan bild.

Fem polisnotiser - Slagsmål, rattfylla och sånt där som händer i en småstad med omnejd en helg på sommaren. Eller en helg lite när som helst.

En intervju med en flykting - Hon skrev tillbaka och sa "bättre än så kan det inte bli". Den är fin den texten tycker jag själv. Den riktar sig till Lesjöforsare.

En grej på att det är informationsmöte i Lesjöfors angående asylboendet efter att allt är känt. Det var itne alls märkvärdigt.

Sen var det inget mer tror jag.

Men jag råkade säga att jag sitter och lyssnar på radio när jag jobbar. Man ska nog inte säga allt, för jag fick höra att jag inte är anställd för att lyssna på radio.

Kommentarer
Postat av: Sven

Ska du vara så jävla petig med andras stavning, kan du fan se till att stava rätt själv.. Jävla amatör..

2007-08-07 @ 14:58:52
Postat av: P.

Visa mig stavfelen och jag ska ändra. Bokstaverar också för säkerhets skull: V-i-s-a m-i-g s-t-a-v-f-e-l-e-n o-c-h j-a-g s-k-a ä-n-d-r-a.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback