Men buhu.

Släpper man ut sina djur i skogen där vilda djur finns, då får man leken tåla.
Så tycker jag.

Ånej, en varg har dödat min ko.
Ånej, en björn har dödat mitt får.
Ånej, en jägare sköt min tax.
Ånej, en pitbull åt mitt barn.

Okej, den sista var kanske att passera gränsen en smula.
Men släpper man får i skogen, då får man räkna med att björnar tar dem för vita ulliga blåbär. Så kommer det vara tills det kommer en Olle vars mor släppt honom i skogen. Ensam. Bland vilda djur. Som ett får.

Och vad grundar jag nu då detta inlägg i eller på eller vad det nu kan tänkas vara för ord jag söker för att avsluta den här meningen och därmed få en innebörd i den. <--- Lång mening.
Jo,
denna artikel.

Kommentarer
Postat av: elli

Ja lås in dom jääävlarna och låt dem aldrig se dagens ljus!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback