Bildreportage.

Denna vecka gjorde vi bildreportage i skolan. VI fick välja på att antingen "bevaka" en stadsdel eller göra något på temat "fritid/djur/natur". Jag valde stadsdel men det var så förbannat kallt att jag fastnade på ett öde fotbollsstadion. Gick runt där i någon timme och knäppte kort och frös.

Men varför var du där, på ett öde stadion i kylan? Du kunde ju gjort något inomhus?
Ja, det vet jag mycket väl. Men all den där ödsliga stämningen tilltalade mig. Så jag dröjde mig kvar.
Bjuder er på ett smakprov från bildserien.


Läktarstolar
Med vintersolen i ryggen stårde röda läktarstolarna stadiga i betongen.
Kommer de i år att få uppleva framgångar för Karlstads fotbollslag?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin bild! Du har talang! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback