Det var ju inte så farligt.

Så. Då var första skoldagen efter lovet avklarad.
Och det gick ju faktiskt ganska så bra tycker jag. Lade sista handen på reportaget och lämnade in det, en månad försent. Men ack, vi hade en fullbokad höst. Jag var inte ensam.
Ska redigera det imorgon mellan alla reportagegenomgångar. Blir... Ett mellanting av mankemang och finemang. Finkemang?

Nu ska jag ta och läsa igenom alla inlämnade reportage. Intressant ska det bli.

- - -

New York för 2 900. Lockande. Lockande.
The Big Apple. Bara det är grönt, gillar inte röda.

- - -

Funderar på att återinföra fickloggen, men jag har så lite saker i fickorna under vinterhalvåret.
En slags logg av vad väskan innehåller kanske vore på sin plats.
Ja, vi får se.

Kommentarer
Postat av: yebo

ja ficklogg!
du vet att jag är svag för den =)

2007-01-08 @ 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback