Köpa skivor.

Det är bra länge sen jag köpte en skiva nu. Säkert fyra månader. Jag fick några i julklapp och så vann jag nån i höstas. Annars har jag laddat ner lagliga låtar och upptäckt ny musik vilket gör det ännu svårare att köpa skivor, för det finns så mycket man vill ha. Just nu funderar jag på att köpa The Shins skivor, men jag har också sju åtta andra namn i huvet som mycket väl kan hamna på inköpslistan när det väl ska till att handlas. Men riskten finns att jag kommer bli besviken. Ska man chansköpa skivor eller satsa på säkrta kort?

Har ett presentkort så jag kan ju chansa lite men det är lite tråkigt att bli besviken.

- - -

Kom precis på att Göteborgs filmfestival släpper sitt program idag.
Det kommer bli intressant, eftersom jag får första gången kommer åka dit.
Hoppas det blir några bra filmer.


Kommentarer
Postat av: yebo

kanske lite tjatigt men:
- innocence mission
- magic numbers
- sufjan stevens
köp köp köp

2007-01-10 @ 16:05:20
Postat av: Fröken Svår

hitta hit, inte lät at vara rödgårig ibland ;)

2007-01-10 @ 19:24:37
Postat av: Jack the Ripper

Dom flesta band har ju Myspace så man kan ju lyssna på ett par låtar där innan man köper skivan. Sen är ju recensioner också värt att kolla upp ibland.

Hoppas du hittar någon bra skiva! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback