Lägesuppdatering

Första skolveckan avklarad. Den gick inte snabb, men inte heller sakta så man började avsky den.
Gårdagens övning var att göra en eller två artiklar på stan under sex timmar för att sedan lämna över dem till redigerarna som hade lika lång tid på sig att redigera ett uppslag.
Jag gjorde en artikel om en vantutställning. Personligen tycker jag att den blev ganska så bra. Bilderna blev okej, men måste lära mig manuellt fokus lite bättre.

Nu måste jag verkligen fokusera och bli bättre på att skriva min saker i tid till inlämningarna.
Jag vet att jag kan om jag vill. Men motivationen kommer och går...

Hoppas att våren bjuder på grejer som höjer den.

- - -

Annars har veckan mest varit ett evigt lyssnande på Pengabrorsan.
Pajas på timlön kan vara förra årets svenska låt.

- - -

Har en diskhög som jag samlat på mig i en vecka nu.
Måste. Ta. Tag. I. Den. Nu.

- - -

Och så började jag äta godis igen.
Svag jobbat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback