Mer tvättbryderier.

Nu har jag lagt i en maskin. Märk, EN maskin. Man brukar annars lägga i två om man bor som jag, i lägenhet utan egen maskin. Det är nämligen så att någon mindre smart person stoppat tvättmedelsfacket fullt av tvättmedel och på så sätt gjort något slags stopp vilket gör maskinen obrukbar. Typisk denna dag då jag verkligen behöver tvätta en del kläder.

Men nu undrar jag, får man ta någon annans tvättid om inte den blivit använd under första bokningstimmen? Och är det ett annat läge om man har en tid bokad själv?

Jag funderar på att sätta upp en arg lapp.
På den ska jag skriva:
"Hej du maskinsförstörare! Innan du försöker tvätta kan du läsa en instruktion för hur maskinen fungerar. Finns säkert om du googlar det. Och var glad för att jag skriver en arg lapp och inte skickar en förbannad same. Med vänliga hälsningar Arga lappen-mannen".

Det borde skrämma honom. Eller henne.

Kommentarer
Postat av: Bella

gör det, gör det! Vore coolt :)

2007-01-22 @ 00:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback