Uppdate, typ.

Hej hej hallå alla ni (räknar) fyra som läser min blogg. Åh, nu kom det en till, nu är ni fem.
Jag har dippat lite i bloggandet, men det beror mest på att jag var bortrest och var utan datorkontakt under en hel vecka. Det var en fin känsla.

Funderade på att snabblogga lite om resan. Funderade vidare och kom fram till att det skulle vara på tok för dumt för att göra eftersom det är roligare med en bättresammanfattning. Men sen, då funderade jag ytterligare och kom fram till att jag likväl kunde snabblogga lite.

Så, lite snabbt:
- Besökte filmfestivalen. Såg tre filmer och ett kortfilmspaket.
- Fikade en massa.
- Hängde med min grymma vän.
- Hmm...

Ja, snabbt var det och kort.

Sedan jag kom hem har jag varit på praktikbesök hos Filipstads Tidning.
En liten tidning men jag kan nog trivas där.

Och ikväll var det stand-up på Glada Ankan.
Magnus Betnér, Kristoffer Appelquist och Fredrik Andersson var kvällens roliga line-up.
Bra med folk också.

Ja, nu ska jag sova.
Fler tråkiga blogginlägg kommer snart.

Kommentarer
Postat av: yebo

ja! fler inlägg åt folket

2007-02-02 @ 23:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback