Andra arbetsdagen - Man är bara människa.

Så, då var andra dagen till ända och man är hemma. Dagen bjöd på en tur till Nykroppa och Hornkullens silvergruvor. Där skulle det delas ut ett Enok-pris, det går till en eldsjäl från bygden. I år var det Ewa Persson som fick äran att få en pengasumma samt en statyett. Det kan väl bli en lagom trevlig text kan tänkas.
Därefter fick jag bevaka Popkorn på Stora Torget. Vann gjorde Amanda Szeles från Hagfors. Hon framförde Här står jag av Sonja Aldén. Sen fick jag fota ett Linedanceuppträdande också.

Mellan de två "stora" jobben slängde jag i mig lite korv stroganoff och en kopp kaffe.
Kan inte påstå att det var en bra dag i dag.

Här är i alla fall det som publicerades i dagens tidning, som jag ligger bakom. Allt publiceras dock inte på nätet:
Rundvandring för barn i kända fotspår
Barnen skrattade gott åt ankungen

Nej, nu får jag ta och skriva de här jobben innan jag lägger mig. Imorgon ska jag nämligen bevaka Arne Stjernlöfs show, samt se vem som blir Filipstads nye ambassadör efter Anders Eldeman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback