Fjärde arbetsdagen - En jakt på svar.

Dagens arbetsdag gick så snabbt att jag knappt märkte att jag lämnade hemmet. Uppgifterna för dagen var mest småplock eller vad man ska kalla det. Dessa uppgifter var det i alla fall:
- Göra en grej på att Ikea smyglanserade sin nya katalog med en turné, med stopp i bland annat Filipstad.
- FT frågar. "Blir det bra med Ewa Persson som ambassadör?" löd frågan och jag lyckades skrapa ihop fem svar till slut.
- En blänkare på att Gunnar Lif gigar i Gåsborn kyrka. Jag tänker alltid Ankeborg.
- En notis om en Torpfest i Folkparken Silvergruvan norr om Hällefors.
- En inför-artikel om mineralmässan i
Långban.
- Fota veckans sommarprofil.

Till detta åt jag en pastasallad med Coca-Cola som dryck. Till efterrätt kaffe. Sen de vanliga fikastunderna så klart.

I dagens nätupplaga åter finns dessa artiklar med mig som upphovsman.
Talangjakt lockade stor publik
Unga med talang prisades
Arne Stjerlöf jubilerar som artist

Här finns bilder till andras artiklar
Ewa Persson nya ambassadör (artikeln heter så, grammatiskt fel och allt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback