Band jag såg.

Visst, jag klagar. Men ändå såg jag en hel del band.
Men det var ju allt man kunde göra.

Torsdag
Timbuktu & Damn! (inte hela, halva)
Billy Talent (inte hela, 5-6 låtar)
Sahara Hotnights (så gott som hela)
Anna Ternheim (hela)
Lemonheads (inte hela, 5-6 låtar)
Maia Hirasawa (inte hela, 5-6 låtar)
Florence Valentin (inte hela, 5-6 låtar)
Laakso (hela)
Detektivbyrån (hela)
Adam Tensta (inte hela, 4 låtar)

Fredag
Mando Diao (inte hela, 5-6 låtar)
Ozzy Osbourne (inte hela, 3 låtar)
50 Cent (inte hela, 5-6 låtar)
Laleh (inte hela, 7-8 låtar)
Amy Winehouse (inte hela, 4-5 låtar)
Marit Bergman (hela)
Sophie Zelmani (inte hela, 7-8 låtar)
Shystie (inte hela, 3-4 låtar)
Mohair (så gott som hela)
Veto (tror jag såg det mesta, jag var sjukt trött)
Navid Modiri & gudarna (inte hela, 3-4 låtar)
Sweptaways (så gott som hela)
Oslipat (hela)

Lördag
The Ark (inte hela, 4-5 låtar)
Pet Shop Boys (allt utom extranummer, det regnade så bedrövligt)
Lisa Miskovsky (inte hela, 5-6 låtar)
Säkert! (hela)
Manic Street Preachers (mer än halva)
Roky Erickson & The Explosives (mer än halva)
Kidz in the Hall (inte hela, 3-4 låtar)
Tonedeff & Pack FM (inte hela, 3-4 låtar)
Ida Maria (ungefär halva)
Alexander Salzberger (så gott som hela)
Emil Jensen (så gott som hela)

Sen hörde jag såklart nån låt här och där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback