Fikastund blir skrikastund.

Var och handlade mjölk förut. Och som vanligt passerar man glassdisken på väg till kassan.
Tänkte att ett paket glass skulle vara bra att ha i kylen. När kaffesuget tränger på. Med tanke på ekonomin tog jag ett billigare märke.
"Kan ju inte vara så stor skillnad".

Väl hemma slog jag på ett par koppar kaffe och inväntade att den lilla lampan som indikerar att det är klart skulle tändas. Done. Nu var det dags för glassen. En billigare glass med en lite annorlunda smak. Jag skar mig en bit. Tänkte att den är är nog lite skum.

Lite skum var ett förnamn. En smakade som pesten.
Hela kaffestunden blev lite av en död stund.
Så, när ni ska köpa glass, avstå från

Coops gräddglass med hasselnötsmak och chokorippel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback