Glass: Magnum Double Caramel

Glass: Magnum Double Caramel
Pris: 16 kronor
Åts hur: Tillsammans med kaffe till aktuellts sändning 21.00
Hur var glassen: Nämen, nämen... Jag tror jag inte minns allt så bra. Det här är ju en riktig pärla i glassdisken. Jag vet inte hur välbekant den är för konsumenterna, den tenderar nog att försvinna bland alla sina Magnumvänner. Men här har vi en Magnum som verkligen förtjänar att sätta på högsta hästen. Eller vad man nu ska säga. Högsta hästen är ju fel. Lagret av karamell mellan chokladlagren är fantastiskt. Det är liksom fruset på något sätt. Men med kaffe nära till hands kanske det inte märks. Men kom ihåg; nästa gång ni är sugna på en Magnum, se förbi den vanliga trista, den lite stöddiga mandel, den läskiga albinon och ta den här!
Betyg: 5/5

Kommentarer
Postat av: Anna

Min absoluta favorit :D

Postat av: Ida

Vilka härliga glassrecensioner du gör!:P personligen köper jag nästan aldrig magnum. De är så stora så man blir mätt efter en halv. Och det känns väldigt dumt att slänga resten!:S

2007-06-06 @ 16:36:29
URL: http://jazzflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback