Glass: Magnum White Strawberry

Glass: Magnum White Strawberry
Pris: 16 kronor
Åts hur: På tågperrongen i Katrineholm, i väntan på tåget till Karlstad.
Hur var glassen: Jag är på väg hem efter en festival som inte var så bra. Men nu var jag nästan hemma. Jag behövde dock något svalt. Kanske en dricka? Nej. För tråkigt. En glass får det bli. Med vad ska jag ta? Vad ska jag ta? Funderar länge och väl. Plockat en Solero Exotic men inser snabbt att jag är på väg att göra ett felval. Ett felval för den dagen vill säga. Soleros tid kommer. Tittar på glasskartat. Pang! Den ska jag ha.
Grabbar en Magnum White Strawberry och betalar.
Resten minns jag inte så väl. Det svartnar nästan för ögonen. En kall jordgubbsglass letar sig runt i munnen.
Plötsligt är glassen slut och tåget är på väg in. Ibland går allt alldeles för snabbt.
Betyg: 5/5

Kommentarer
Postat av: Pedram

Nice skrivet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback