Rolig reklam?

Nu ska jag blogga om reklamfilm.
Jag ser en del reklamfilm, men jag zappar gärna mellan dem så jag vet inte alltid hur de slutar/börjar.
Men denna film tror jag gör reklam för ekologiska varor hos Coop.

Den jag talar om är alltså den där flera människor rabblar upp en massa olika produkter.
Så som öl, mjöl etcertera.
Nu undrar ni säkert
"Vart är poängen?"
Den kommer nu.

Den första personen som ska nämna dessa produkter är en mörk kille.
Som inte kan hålla takten.
Coop har alltså hittat den enda mörka killen/tjejen i världen som saknar taktkänsla.

Nu är frågan, är det kul?

Kommentarer
Postat av: Pedram

Haha! :).... Läste efter denna bl.a. en hel del i din gamla blogg och den verkar ha varit roligt värre... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback