Så gick det som det gick.

Sverige lyckades kvalificera sig till EM i alperna nästa sommar. Men rackarns vad jag höll på Lettland för motviktens skull. Nu får vi se hur ett nytt slutspel påverkar de svenska lirarnas nerver. Inte allt för bra tror jag. Det slutar nog i en kvartsfinal. Stryk mot ett Turkiet, snabba på spetsad kebab eller nåt (inget ont om Turkiet, jag skojade bara).

I detta nu är också England klara för slutspelet. Men inte i detta nu. Var ju nästan läge för filmen "Peter Crouching Tiger, Hidden Dragon". Eftersom han hade slagit in 2-2 hemma mot Kroatien. Men sen var ju engelsmännen tvungna att släppa in 2-3 och sabba allt. Jobbiga engelsmän.

Norge missade alpresan med ett mål. Som gjordes i Turkiet. Tråkigt. Men de har så mycket pengar att de skulle ha kunnat köpa sig en direktplats. Men sånt går inte för sig vad jag vet. Köpa sig resultat kan man bara i tennis och när man spelar på en match. För då betalar man kanske 50 kronor för att spela på exempelvis 24-31. Då kan man ju köpa sig ett resultat. Eller kanske inte.

Fortfarande i detta nu är inte England klart för EM.
Inte nu heller.

Men det är Ryssland i detta nu. Men jag hoppas att de inte är det i detta nu. Jo, fortfarande.

Men men, Sverige vann, var glada för det ni som är glada för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback