Vad är grejen?

Jag har bara zappat förbi men jag har läst om det. Eller rättare sagt, försökt att undvika att läsa om det lilla som skrivits. Jag talar såklart om Ranking the stars i Kanal 5. Vad?, tänker ni nu. Ja, jag kan förstå det. Tror inte att det är någon som tittar på det. Jag har lärt mig via Fredag hela veckan (Vad?, kanske ni tänker nu. Jag menar tv4's "fredagsunderhållning").

Tillbaka till grejen. Han som håller i Ranking the stars är killen från Alcazar som inte är han från Barbados. Jag har en familj som gillar dansband, tyvärr. Sen sitter det nio tjejer plus Sanna Bråding och ska ranka varandra i några kategorier. Vilka vet jag inte, men titta om ni orkar. 

Så, vad är grejen?

- - - 

För mina danska läsare kan ja nu meddela att jag ska ta mig lite, håll i er nu för nu tar jag det på erat språk;

wahäm tjokoläääde.

Tar det på svenska också; Varm choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback