Jens Lekman - setlist

Jens Lekmans spellista, Koriander, Karlstad.

1. Black Cab
2. Kanske är jag kär i dig
3. Opposite of Hallelujah
4. A postcard to Nina
5. Into eternity
6. Julie (halvakustisk)
7. Your arms around me
8. Shirin
9. ??
10. Friday Night at the Drive-In Bingo
11. You Are The Light
12. Jag tyckte hon sa lönnlöv

Jag vet att jag kan ha missat en låt.
Var du på Koriander i Karlstad den 7 september kanske du kan hjälpa mig?

Hur var spelningen?
Fantastisk. Jag tycker inte att nya skivan är så där väldans bra, så jag var lite smårädd. Men hey, det var kanon.
Han sjunger bättre lite. Men jag saknade mellansnack. Jag vet inte om han brukar köra mellansnack. Men jag saknade det. Det var bara före och under A postcard to Nina han pratade. Men det hörde till låten så det var väl kanske inget egentligt mellansnack.

Bandet han hade med sig var väldigt fint. Och duktigt. Tjejen som spelade saxofon var väldans söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback