Here we go.

Så.

Då har jag skapat den här bloggen som är tänkt som ett komplement, eller vad man nu ska kalla det, till den blogg jag har på Aftonbladets hemsida.
Här är det tänkt att jag ska vara lite mer seriös, som om det skulle gå, och skriva lite om studierna, bli lite mer kritisk till medier och sånt som jag inte riktigt är nu. Och varför jag inte är det nu är för att jag inte är så insatt men det kommer jag bli.

Lite privat kommer jag nog också bli. Men vi får se.
Bilder kommer det nog bli en del, med den nya kameran jag har.

Aftonbladetbloggen kommer att finnas kvar och kommer nog uppdateras den också.
Hur mycket det blir där och här beror helt på studierna.

Ja, då är det vara att vänta.
Imorgon klockan 16.00 börjar jag.
De bjuder visst på kaffe också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback