Money money money.

Än en gång får jag tillbaka på skatten!
Men det är oroväckande att det hela tiden blir mindre och mindre.
Fortsätter det i denna takt kommer jag nästa år vara tvungen att betala tillbaka.
Och så vill man ju inte ha det.
Förra året fick jag tillbaka runt 2500 kronor. I år är summan nere på 793.
Vad räcker det till?

Som arbetslös och utan sommarjobb tänker man så.
Hmm, det räcker till 264 paket nudlar.
Vilket innebär att jag nästan klarar mig till nästa år.
Fast man kanske borde spara pengarna till nästa år när jag måste betala tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Linda

264 paket nudlar haha. Köp nudlar! Nästa år är nästa år, inget att oroa sig för nu ;P Tänk på dem som inte ens får behålla det de får tillbaka på skatten, då pengarna går till skulder istället...

2007-04-06 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback