Anders Gerdin mailade.

Tog tag i saken och mailade chefredaktören för Bladet idag. Herr Gerdin alltså. Hade en fråga angående hemsidan som jag tycker blivit sämre. Jag förväntar mig inget svar,varken i ett mail tillbaka eller i den där spalten han har i tidningen om söndagarna. Men se, han mailade ändå.

Jag befinner mig på semester till den 13 augusti och kan inte besvara ditt mejl.
Kontakta i stället nyhetschefen om du har tips eller frågor.
Och glöm inte att köpa Aftonbladet.

Anders Gerdin, chefredaktör och ansvarig utgivare

Nog för att det är ett automatmail. Men se på datumet, det är det som är poängen i det här inlägget. Jag mailade idag, den 14 augusti. Gerdin skulle alltså varit tillbaka igår. Sicken en va?
Han är allt en slitvarg den där Gerdin. Upp i hängmattan, ner från hängmattan, svara lite på någon fråga, upp i hängmattan, ner från hängmattan, ner i sängen.

Ujuj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsenan... Hans hälsena har gått av... Därav frånvaron från jobbet.

2007-08-17 @ 16:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback