Bortförklaringar.

Sådär, nu har det gått ytterligare en halvtimme.
Och jag är lika sne på mig själv för det där fotogrejsimojset.
Så jag har försökt komma på bortförklaringar. Som inte fungerar men likväl.

1. Det är inte mig det är fel på, det är kameran.
- Ja, den kan fungera. Om man är döv. Och inte kan läsa på läpparna.

2. Min hund åt upp minneskortet.
- Dåligt, bara dåligt.

3. Jo, öhh... kameran, den kanske snart kommer figurera i media. Som Mockfjärdskameran.
- Bingo, den är jättebra. Inte. Tyvärr.

4. Jag erkänner... jag gav kameran till en liten tomte som aldrig hållt i en kamera.
- Tomtar? Trolleri om den ska gå hem. Tomtar och troll... Men åhh...

5. ( )
- Är en skiva med Sigur Rós.

6. Nej, jag har ingen förklaring. Men, jag hade trevligt.
- En stämning kan man inte publicera i en tidning. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback