Dålig bloggare försöker rätta till.

Oj, jag är verkligen en dålig bloggare.
Jag lovar att skriva mer. Och så gör jag inte det.
Det förra inlägget var skrivet i rent vredesmod. Men det får ligga kvar, jag kan stå för det.
Det här inlägget var menat att handla om något vackert, något fint. Trevligt.
Men ack, det föll.

Men jag kanske kan göra ett försök:

Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så var jag i Göteborg i nästan en vecka.
Det var underbart. Att få komma bort, att få se nåt nytt, att få träffa en god vän. Vi besökte filmfestivalen, vi gick och såg The Magic Numbers, vi fikade, vi shoppade. Allt var fint.
När jag kom hem blev det en backlash. Allt blev tyst. Tomt. Kusligt.
Men jag har minnen kvar.

- - -

Vi hoppar praktikdagarna.

- - -

Vi hoppar allt annat jag tänkte skriva också.
För den här gången. Men jag kommer bli en bättre bloggare.
Redan från och med imorgon. Eller senare idag, om man vill vara petig.

Kommentarer
Postat av: yebo

hur var magic? är sååå avis..

2007-02-05 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback