Men orka...

När man har chansen att sova lite längre, men ändå går upp klockan sju måste det tyda på att man vill få något gjort. Jag hade de tankarna när jag la mig, men när jag vaknade ville jag bara somna om. Vad kommer ändå prestera innan lunch, var tanken som snurrade i huvudet.

Men jag tog mig upp, gjorde mig klar, gick till bussen och nu sitter jag i skolan. Fortfarande med tanken att jag inte orkar. Inställningen är mitt största problem. Men jag vet att om jag bara får något varmt att dricka, som te eller kaffe kommer det nog gå bättre. Så efter tio borde jag vara i slag att kunna skriva om Chrusjtjov och Brezjnev.

Upplyftande dag.
Men den avslutas med stand-up.
Trevlig avslutning på en vad jag tror hemsk dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback