Stockholm live, mmm nahh.

Jag vet inte hur många det var som såg Stockholm Live i onsdags, eller reprisen några dagar senare.
Ni som lät bli, ja ni missade ingenting. Ni som såg det, stackars.

Programmet gjorde nog sitt värsta bottennapp hittills.
Henrik Schyffer lyfte aldrig.
Özz Nûjen fick inte mina mungipor att lyfta en millimeter.
Och Henrik Elmér,
hans nummer blev helt misshandlat.
Han framstod som en konstig snubbe som inte kan vara rolig.
Vilket är fel. Han är en konstig snubbe som ÄR rolig.

Och de där sketcherna,
nej tack.

SVT borde producera ett 45 minuter långt stand-up-program utan sketcher och programledare.

Kommentarer
Postat av: Jompen Tork

SÅ misshandlat kan det väl inte ha varit:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2423&a=618602

2007-02-23 @ 15:41:54
Postat av: Petra

Hej! Jag var bara inne och kikade lite på din sida. Kolla gärna in mina roliga klipp med Özz Nujen och Björn Gustavsson. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback