Det är inte så enkelt.

Imorse när jag var på väg till skolan kom det ut en granne, sömndrucken och ganska arg. Han sa att han brukade vakna varje morgon med hjärtklappning, och felet, ja det var mitt.

När man får höra sånt kan man ju börja fundera över sina tvångstankar/tvångshandlingar. Men att bara sluta sådär är inte det enklaste. Det är ju inte precis som att sluta äta godis. Men saker och ting ska ju inte behöva gå ut över andra människor, då har det kanske gått alldeles för långt.

Jag sa att jag skulle försöka bättra mig.
Försöka kanske inte duger.

- - -

Grejen är den att jag måste kolla så att dörren är låst. Ett flertal gånger.
Det är en ganska jobbig grej, även för mig. Men jag försöker att dra ner på det.

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHA!!! Vilken tjurskalle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback