Today is a good day

Ibland har man en sån där dag när allt verkar gå ens väg.
Idag var en sån dag. Jag kan inte förstå...

- Jag fick pengar från CSN.
Okej, inte så kul, det fick ju alla faktiskt. Nästan alla. Men det var välkommet i alla fall.

- Jag åt nachos med E.Må.
Som en fikastund, fast med mat. Trevligt och gott.

- Jag gick på bio, blev bjuden av personalen.
Såg The Science of Sleep. Vi var fem i salongen när filmen började. Efter halva filmen gick ett par.
Så dålig var den inte men jag hade av någon underlig anledning väntat mig lite mer. Den var kanske lite väl experimentell för min smak. Men den var klart sevärd och jag är glad att den kom hit innan biografen slår igen på torsdag. Och Charlotte Gainsbourg är lite söt. Imorgon ska jag se Prestige.

- Fick fyra skivor med posten. Som jag vann. På att önska ett inslag.
Kul att få hem skivor som man inte haft en tanke på att köpa, kanske inte ens visste att de fanns. Följande fyra skivor var det som låg i postlådan.
Mabd - Ditt hjärta är en stjärna
Fionn Regan - The End of History
African Dope Soundsystem

Angu - Angu (tror jag den heter)

- Jag blev bjuden till Göteborg, nästan en hel vecka.
Jag blev så glad att jag... inte visste vad jag skulle göra. Så jag tackade.
Tror det var bra av mig.

- Fick erbjudande om att bli Karlstads Hultsfredsambassadör
Låter som ett stort åtagande men ja, det kan jag nog fixa. Om jag tar det.
Ska sova på saken. Men oj...

Så mycket för en enkel och liten människa.

Morgondagen kommer säkert bli helt genomond.

Kommentarer
Postat av: yebo

wiiii!

2007-01-15 @ 21:35:05
Postat av: Victoria

Waay, Karlstads Hultsfredsambassadör, det låter både creddigt och viktigt...
Klart du klarar det
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback