Tvätta med eller utan.

Jippie. Ikväll har jag tvättid och jag upptäckte precis att sköljmedlet är slut.
Nu står jag inför dilemmat att antingen tvätta utan eller att ta en snabb tur till affären och köpa nytt.
Vilket jag lätt skulle hinna om jag nu inte hade satt mig här för att blogga om det.

Men saken är den att jag måste äta också. Och det bör jag helst göra innan jag tvättar,
så jag under tvätten kan dammsuga och renbädda sängen. Och diska.
Helst skulle jag baka en kaka också. Men äggen som gick ut i fredags står sig nog till imorgon.
(Eller blir de förstörda?)

Åhh, ett problem blir så många problem när man har panik.
Om jag bara slappnade av skulle det lösa sig.

Jag går och köper nytt sköljmedel, jag är så van vid mina mjuka kläder.
Fast jag tar mig lite mat först, för jag börjar bli van vid att ha en mätt mage.

Kommentarer
Postat av: Linda Culibrk

Ägg kan stå sjukt länge.

Mätt mage... good one =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback