Bitter telefonförsäljare.

Idag fick jag en påringning av en telfonförsäljare. Han ville få mig att skaffa morgontidning.
Värmlands Folkblad (VF) var det han ville att jag skulle ha. Jag svarade att jag snart ska jobba för den konkurrerande koncernen. Vilket är sant.
Då förslog han att jag skulle skaffa Karlstads-tidningen istället, varpå jag svarade
"jag skriver för dem också till och från".

Sen avslutade jag samtalet med att VF trots allt är gratis på nätet. Han lät bitter.

- - -

P3 repriserar Mammas nya kille i sommar. En fröjd.

Kommentarer
Postat av: Elle

Ha ha, inte rätt person att ringa till som telefonförsäljare! Ska du börja på NVT? Va kul! Hoppas sommaren är till belåtenhet, trots att den regnar bort... men det är väl så du vill ha det? ;)

2007-06-23 @ 12:25:44
Postat av: Joanna

shit. (här skulle jag egentligen vilha skriva ditt fullständiga namn men jag törs inte) "Du" svarar i telefon. Och du är kaxig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback