Jävla Småland!

Varje gång jag kommit hem från Hultsfredsfestivalen, det vill säga två gånger, har jag blivit sjuk. Senast satt det i en månad. Då gick det ut över Arvika vilket gjorde att jag inte orkade campa.
Måtte detta inte ske nu, för nu har jag jobba att göra på festivalen.

Febern har gått ner jämfört med i morse. 37,9 nu jämfört med 38 i morse. Och då har jag ändå varit uppe. Till och med varit ute en sväng. Snoren fortsätter snabbproduceras. Min näsa känns som om den tillhörde en kokainmissbrukare. Men deras näsor är nog inte så tilltäppta som min.
Hoppas hoppas det släpper tills på fredag. Men om det inte gör det är det väl inget att göra åt.
Då får man helt enkelt ge sig med att åka till Småland.

Måste nog slänga i mig en ipren till innan jag somnar. Så jag orkar sova bättre.
För i natt var det lite av och till bedrövligt att sova. Vaknade med en blöt kudde flera gånger. Och innan jag la mig tittade jag på elaka kocken, vilket färgade av sig på drömmarna. Han hjälpte mig att städa upp bland det sjuka tror jag. Eller vad det nu var.

Kommentarer
Postat av: Pedram

Vadå, vad är det du ska göra i Arvika för jobb?

Postat av: P.

Jag ska göra ett reportage om en grupp från Karlstad.

2007-06-21 @ 11:29:11
URL: http://journaliststudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback