Jag trivdes ta mig fan.

Var tvungen att köpa nytt busskort idag. Ville inte ta bussen till stan bara för det så jag tog en skön promenad.
När jag gick visade termometerna på 6,5 grader varmt så jag tog den tunna jackan och de sköna skorna. Solen slog mig verkligen i ansiktet med sina strålar på väg till stan och jag kände att jag trivdes.
"Så här vill jag ha det igen och igen", tänkte jag.

Så har jag inte känt för solljus sen jag var ett litet litet barn.
När jag var ett litet barn började jag trivas i skuggan och så har det varit sen dess.
Kanske är det här våren som ändrar på det...


Kommentarer
Postat av: Bella

Eller också har du blivit en positivare människa under det gångna året...?

2007-03-11 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback