Tell me what to blog about, berätta vad jag ska blogga om.

Herregud.
Vad är det som händer?
Utan att jag skriver kommer det en massa läsare till bloggen.
Men utan att kommentera förstås.

Men orka blogga. Det är så sommaren 2006.
Eller tidigare/senare. Jag vet inte.
Blogga har aldrig varit min grej. Jag kan inte blogga.
Jag kan börja på en blogg, men jag kan inte fortsätta och avsluta.
Det är bara så. Jag. Vet. Inte.
Tråkigt?

Ja, där slog jag huvudet på spiken man kokar soppa på.

Vad ska jag blogga om?
Ni som läser,
vad vill ni läsa om?
Ni får komma med förslag.
Ge mig ett ämne som freebase:ar jag på det sen.

Come on, kom igen.
Let's do this, låt oss göra detta.
Now, nu.
This ain't that funny, detta är inte så kul.
I mean, this english and than swedish, jag menar, denna engelska och sen svenska.
I will stop it now, jag slutar med det nu.

Over and out, över och ut.

Kommentarer
Postat av: elli

Jag vill läsa om:
Musik
Flodhästar
Sommaraktiviteter i Karlstad
Saker du hatar
Tjejen du är kär i..
Seså.. Sätt igång och skriv^^

Postat av: Linda Culibrk

Du är så rolig.
Din grej är ju att blogga om ingenting.
Jag vill ha ett inlägg om:
ingenting.
Men okej du ska få ett ämne:
mobiler.
Go nuts!

2007-05-18 @ 19:46:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/251

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback